Overslaan en naar de inhoud gaan

Veelgestelde vragen

Antwoorden op de meest gestelde vragen

Heeft u een vraag? Bekijk dan het onderstaande overzicht met antwoorden op de meest gestelde vragen.


Algemeen

  • Welke woningen bieden de meeste privacy?
    Alle vakantiewoningen zijn afgeschermd door een haag of struiken.
  • Mag ik roken in mijn accommodatie?
    Nee, alle accommodaties zijn rookvrij.
  • Kan ik mijn huisdier meenemen?
    Ja, in huisdiervriendelijke accommodaties zijn maximaal 2 huisdieren toegestaan.
  • Zijn er rolstoelvriendelijke accommodaties?
    Alle vakantiehuizen op vakantiepark Schoorlse Duinen hebben alleen slaapkamers op de eerste verdieping, dus helaas zijn de woningen niet geschikt voor rolstoelgebruikers.
  • Ik heb iets vergeten/laten liggen in mijn vakantieverblijf. Hoe kan ik dit terugkrijgen?
    Neem hiervoor contact op met de klantenservice.

Voorzieningen en faciliteiten

  • Waar vind ik de WiFi code?
    De Wifi code kan u vinden op de bevestigingsmail die ontvangt na het boeken van een reservering.
  • Is er bedlinnen aanwezig?
    Ja, dit is inbegrepen.
  • Zijn handdoeken inbegrepen?
    Handdoeken zijn bij te boeken. Een handdoekenpakket bevat een grote en een kleine handdoek.
  • Is er een koffiezetapparaat?
    Ja, alle woningen hebben een filter koffiezetapparaat. Sommige beschikken daarnaast over een Senseo- of Nespresso-apparaat.
  • Is er een sauna?
    Ja, enkele accommodaties hebben een infraroodsauna. Gebruik de filters op de Vakantiehuizen pagina.
  • Zijn er kinderbedjes beschikbaar?
    Ja, deze zijn aanwezig.
  • Is er een stofzuiger in de woning?
    Ja, deze is standaard aanwezig in alle woningen.
  • Kan ik fietsen huren?
    Ja dit kan. We hebben een samenwerking met Pesie Rent a Bike, daar kan u fietsen huren en die worden dan gebracht bij de receptie binnen een uur.
  • Mag ik barbecueën?
    Dit mag op het park. Bij de kenmerken van de woningen ziet u welke woning een barbecue heeft.
  • Waar kan ik kleding wassen?
    De meeste woningen op het park hebben een wasmachine en droger. Bij de kenmerken van de woningen kan u vinden of er een wasmachine en droger in zit. Op het park is geen wasserette. 


 


Boekingen

  • Hoe vind ik een beschikbare vakantiewoning?
    U kunt eenvoudig met de filters op de pagina Vakantiehuizen een woning zoeken die bij u past.
  • Kan ik twee accommodaties naast elkaar boeken?
    Ja, als deze beschikbaar zijn wel. U kunt de woningen dan beide apart boeken via de website of even bellen met onze klantenservice. Dan helpen we u bij het maken van de boeking.
  • Hoeveel personen mogen er in een woning verblijven?
    Het maximum staat aangegeven per accommodatie en is inclusief baby’s. Extra personen zijn niet toegestaan.
  • Wordt een baby meegerekend als meereizend persoon?
    Bij iedere accommodatie staat het maximum toegestane aantal personen aangegeven. Deze opgave is inclusief baby’s en kinderen, tenzij er uitdrukkelijk staat dat er bovenop dit aantal nog een extra baby is toegestaan.
  • Wat is de procedure als ik een online boeking maak?
    Als u via de website een boeking hebt gemaakt, ontvangt u de reserveringsbevestiging van uw verblijf via uw e-mail. De aanvraag wordt door ons in behandeling genomen en u ontvangt vrijwel meteen een reserveringsbevestiging met een betaalverzoek.
  • Kan ik reserveren zonder creditcard?
    Ja, dat is mogelijk.
  • Wat is de annuleringsregeling?
    U heeft 14 dagen bedenktijd na de boekingsdatum, dit geldt niet voor last-minute boekingen (aankomst binnen 28 dagen).
  • Hoe wijzig ik mijn reservering?
    Stuur dan even een e-mail naar service@fijnopvakantie.nl.
  • Mag ik gasten ontvangen tijdens mijn verblijf?
    Dit is toegestaan. Het is niet mogelijk voor de gasten om op het park te parkeren. Gasten mogen ook blijven slapen. Dit moet wel aangegeven worden. Er zullen dan kosten in rekening worden gebracht voor de toeristenbelasting en de bedlinnen.
  • Waar kan ik de betalingsvoorwaarden en het rekeningnummer vinden?
    In de reserveringsbevestiging staat een betaallink die u kunt volgen. Wanneer u via deze link betaalt, wordt het bedrag automatisch naar ons overgemaakt.
  • Moet ik het volledige bedrag betalen of een aanbetaling?
    Boekt u langer dan 8 weken voor aankomst, dan dient u 50% van de huursom binnen 14 dagen over te maken. De restbetaling volgt uiterlijk 8 weken voor de aankomstdatum. Boekt u een last minute, dan sturen wij u een betaalverzoek die u meteen na ontvangst van de bevestiging van de reservering dient over te maken. De betaling moet in orde zijn voor uw aankomst. Helaas is het niet mogelijk om bij de incheck te betalen.
  • Welke dingen kunt u bijboeken?
    Onder de prijzen van een vakantiehuis ziet u welke bijkomende kosten er worden gerekend. Hierbij gaat het om bedlinnen en handdoeken, toeristenbelasting en eventueel een toeslag voor huisdieren, babybed of kinderstoel.
  • Betaal ik apart voor water- en energiegebruik?
    Nee, verbruik van water, elektra en verwarming is inbegrepen in de huursom.
  • Wat zit er bij de prijs inbegrepen?
    Bij uw boeking zit het volgende inbegrepen:
    • Servicepakket
    • Gratis WiFi
    • Keukenlinnen
    • Reserveringskosten
    • Eindschoonmaak

       

Aankomst en vertrek

  • Waar kan ik de sleutel van mijn vakantieverblijf ophalen?
    U kunt contactloos inchecken via een sleutelkluis op het park. U ontvangt een paar dagen voor aankomst een e-mail met de code en de exacte locatie van de sleutelkluis met de sleutels van het vakantiehuis.
  • Wat zijn de in- en uitchecktijden?
    • Inchecken: tussen 15:00 en 18:00 uur. Wilt u later aankomen? Geef dit vóór 17:00 uur door aan de receptie.
    • Uitchecken: uiterlijk om 10:00 uur.
  • Kan ik eerder inchecken of later uitchecken?
    Helaas is het niet mogelijk om eerder in te checken in het hoogseizoen of met de feestdagen. In deze periodes is het erg druk en kunnen wij hier helaas geen rekening mee houden. Komt u aan in een rustige periode, dan kan u contact opnemen met onze klantenservice. Zij zullen u verder helpen.
  • Waar haal ik de sleutel op?
    Bij de receptie tussen 15:00 en 18:00 uur.
  • Waar kan ik mijn vakantie-ervaringen delen met anderen?
    Een aantal dagen na uw verblijf ontvangt u van ons een e-mail waarin gevraagd wordt naar uw ervaringen. U kunt de beoordeling in cijfers en woorden uitdrukken en wordt vervolgens (na een check) geplaatst op onze website. Het invullen van de beoordeling duurt slechts enkele minuten. Twee weken na de eerste mail ontvangt u een herinnering voor het geven van een beoordeling.  

Park en omgeving

  • Is er een plattegrond van het park?
    Ja, deze plattegrond toont alle straten, huisnummers en faciliteiten.
  • Kan ik mijn elektrische auto opladen?
    Nee op het park zelf zijn geen oplaadpunten aanwezig.
  • Hoe ver is het park van het openbaar vervoer?
    De dichtstbijzijnde bushalte ligt op 1,1 km.
  • Zijn er winkels in de buurt?
    In Schoorl vindt u een Jumbo en Ekoplaza supermarkt. In Warmenhuizen is een Albert Heijn.
  • Is er horeca op het park?
    Niet op het park, maar in Schoorl en Bergen vindt u diverse goede horeca.
  • Is het park vuurwerkvrij?
    Vuurwerk afsteken is niet toegestaan op vakantiepark Schoorlse Duinen.
  • Waar staat de code voor de afvalcontainer?
    De code van de afvalcontainer kunt u vinden in de bevestigingsmail. De afvalcontainer staat bij de ingang van het park.